12-01-01

Ja.. nytt år, nya möjligheter, right?

Jag hade iallafall en rätt bra nyårs igår. Började lite segt, men slutet var riktigt trevligt enligt mig. Firade tolvslaget inne i stan för att titta på de stora raketerna. Fick även min nyårspuss :$.

Efter att ha skjutsat folk och träffat massa jag känner, så åkte jag och ak hem till medle där jag sov. Åkte hem direkt jag vaknade imorse. Sedan dess har jag hunnit vara på ica, fika frukost, packat typ helt klart, duschat osv. Strax ska vi äta.

Skrev just ut mitt boardingkort och bokade plats. Så strax åker vi iväg. För er som itne vet, så åkter jag till Thailand idag. Kommer hem den 17e igen. Känner nu att det ska bli rätt härligt att kommer iväg från kylan här hemma.

Ska iallafall käka nu. Hoppas alla får de bra här hemma. Och hoppas nu hade det trevligt igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0