11-09-06

99 saker du inte visste om mig:

1. Fullständigt namn? -
Ann Linnéa Josefin Hollström.
2. Exakt ålder? - 18 år, 4 månader, och tre dagar - typ.
3. Vart bor du? - Skellefteå.
4. Bor tillsammans med? - Mamma / pappa, bror.
5. Husdjur? - Har inga.
6. Färg på ditt hus? - Vitt alt. rött.
7. När är du född? - 1993.
8. Klass? - Te3c.
9. Vilket år tar du studenten? - Nästa.
10. Något jobb? - Nja, lite.
11. När ska du sova ikväll? - Nångång.
13. Duschat idag? - Faktiskt inte. Orkade inte imorse för ajg gjorde de igårkväll..
14. Kramat någon idag? - Ja!
15. Pussat någon idag? - Nä..
16. Vad har du ätit? - Idag? Mat.
17. Dagens klädsel? - Svarta jeans och orange linne.
19. Dagens sötnos? - Hihihi.
20. Dagens roligaste? - Att Simma var kittlig på kinden..
21. Har du många vänner? - Lagomt?
22. Hur många har du kysst? - Vet inte, hur många har du kysst?
23. Vem kramade du senast? - Ak.
24. Hur många vill du ha sex med? - Nu tycker jag det blev lite för personligt.
25. Hur många har varit otrogna med dig? - Beror på.
27. Har du pojk-/flickvän? -
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Pappa.
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - AK skrev nå långt som jag inte orkar citera!


FAVORIT:
31. Film? -
Har så många.
32. Låt? - Beror på vilket humör jag är på.
33. Mat? - Flygande Jacob och grillat.
34. Dryck? - Vatten funkar alltid.
37. Stad? -
38. Land? - Vill till Hawaii.
39. Ämne i skolan? - Inget.
40. År? - Finns många som har varit bra!


SENASTE:
41. Personen du tänkte på? -
Hemlis.
42. Personen du kysste? - Vet inte om den vills nämnas här.
43. Gången du spydde? - Nåt år sen.
44. Gången du grät? - Idag.
45. Pizzan du åt? - En bit Hawaii och Miami förra veckan.
46. Gången du var i göteborg? - I somras.
47. Gången du var i stockholm? - Ett x antal år sedan.
48. Gången du var full? -
49. Gången du var  hög? -
50. Personen som såg dig gråta? - Folk idag.


ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? -
Båda två.
52. Hund eller katt? - Hund.
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Olika vad jag känner för.
54. Tv-spel eller datorspel? - Både och.
55. Singel eller upptagen? - Beror väl på.
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - Vad är de?
58. Ragga eller bli uppraggad? - Bli uppraggad!
59. Big brother eller paradise hotel? - Inget.
60. Svart hår eller blont? - Blont.
61. Blåa ögon eller bruna? - Blåa.
62. Choklad eller lakrits? - Både och!
63. Göteborg eller stockholm? - Göteborg.
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger.
65. Coca cola eller fanta? - Inget av de.
66. Pizza eller kebab? - Inget, men hellre pizza isf.
67. Randigt eller prickigt? - Prickigt på klänningar. Annars randigt tror jag.
68. Älska eller älskas? - Ömsesidigt?
69. Leva eller dö? - Leva ofc.


ANTAL:
70. Personer du älskar? - 
De vet dom nog. Hoppas jag.
71. Personer du hatar? - Inte många. Ingen alls typ just nu..
72. Personer du sagt jag älskar dig till? - Några få.
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - En tror jag?
74. Glassar du ätit på en dag? - För många. Det påminner mig om att jag ska gå och ta andra glassen för idag. Eller ska kasnke fara på coop och köpa glass?
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Två tror jag?
76. Gånger du haft minnesluckor? - Ingen tror jag. Annars har jag väl glömt de?
77. Piercingar har du? - Har bara hål i öronen nu. Har haft i naveln..
78. Personer du saknar just nu? - En.. eller två kanske.
79. Gånger ditt hjärta brustit? - Nångång.


VEM:
80. Vill du kyssa nu? -
Samma som sist.
81. Ska du träffa imorgon? - Folket i min klass + familjen + ursbor.
82. Sjöng du senast för? - Sjunger inte för folk. Sjöng dock i skype igår, men tror inte de hördes!
83. Hade du senast en msnkonversation med? - Jope just nu.
84. Spelade du tv-spel med senast? - Ak.
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - Du?
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Ingen.
87. Förtjänar att dö? - Ingen.
89. Vill du sova brevid inatt? - Deru!


VAD:
90. Gör dig glad? -
Det finns så mycket!
91. Gör dig ledsen? - Folk som ljuger och sviker.
92. Vad vill du helst göra nu? - Ha massa glass och godis!
93. Önskar du att du slapp göra? - Gå i skola.
94. Vill du ha nu? - ^
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Ingen aning.
96. Längtar du till? - Tills pappa tar tummen ur och börjar på vårt dumma badkar.
97. Tycker du om dina betyg? - Halverst. Klagar inte.
98. Ångrar du i ditt liv? - Inte så jättemycket ändå.
99. Är det bästa som har hänt dig? -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0