11-09-27

Testet startar: 19.29.
Jag heter: Linnéa Hollström.
Min ålder är: 18 bast.


JAG ÄR
Nöjd med min kropp?: Neheru.
Nöjd med mitt utseende?: Det är väl som samma sak? Men nej.
En typ som gillar att bråka?: Då jag känner för det! KAxar folk får som smaka knytnäve. Fast ne.. kanske itne så brutal är jag väl inte.
Längre än 1.75cm?: Varje dag!
En person som älskar att retas?: Bara med vissa!
Alltid glad?: Onej!
En kille?: Nej.
En tjej?: Hoppar det? ;o
Super kär?: Det skulle du allt vilja veta va?
Status?: Vänta nu.. "jag är status"?
Positiv när det händer tråkiga saker?: Nja..
Neger?: Inte det heller.


JAG BRUKAR
Se på tv?: Inte ofta!
Vara med mina vänner?: Ja?
Låtsas att jag är stålmannen och kan flyga?: Hhiihih, kanske :$
Vara naken?: Ja?
Be till gud?: Nej.
Sova?: Jaaa!!
Spionera om dina föräldrar har samlag?: Nej usch!
Sjunga i duschen?: Ibland.
Skutta runt på stan som lilleskutt?: Nej. Bara med Hannah.
Prata med dig själv framför spegeln?: Nej.
Stöta på andra fast du redan har en Flickvän?: Ne.
Gå till stan för att stila?: Ohja, självklart!
Åka buss?: Ne. Bara när de är nödvändigt.
Knulla folk i röven?: HAHAHAHA.. vad tror du egentligen?


JAG HAR
Hamnat i bråk?: Nej.
Blivit slagen?: Ja.
Fått komplimanger av en okänd?: Ja..
Skrikit åt en okänd person?: Klart?
Klarat ett prov?: Ja.
Sårat någon?: Har jag nog också.
Ramlat ner för en trappa?: Ja, för nån vecka sen.
Slagit någon tillbaka?: Säkert.
Hamnat på sjukhus pga slagsmål?: Haha nej.
Haft samlag med en som är 10 år äldre?:  Nej.
Slagit en vän?: Ja!
Druckit te?: Jaorå.
Kallat din vän för sexbomb?: Säkert.
Stått på ett tak?: Ja ofta ju.
Klagat på dig själv?: För mycket.
Sagt fula ord till dina föräldrar?: Inte alltför tror jag?
Rymt hemifrån?: Ne.
Fuskat på prov?: Haha ja faktiskt!
Tagit droger?: Nej.
Rökt?: Nej.
Gillat en av samma kön?: Nej.
Tagit på dig jätte lite kläder fast du visste att det var kallt?: Säkert.


JAG ANVÄNDER ORDEN
Hora [ ]
Pumpa mutta [ ]
Lol [ ]
Omg [ ]
Hallå [ ]
Tönt [x]
Idiot [ ]
Bög [ ]
Gay [ ]
Wtf [x]
Kaninsex [ ]
Sexigt [x]
Fitta [ ]
Sköjj [ ]
Kuk [ ]
Snopp [ ]
Balle [ ]
Ffs [ ]
Btw [x]
Brb [x]
Fuck you [ ]
Gölligt [ ]
Nice [fast 'najs']
Exstat [ ]
Kåt [ ]
Schnopp [ ]
Peddo  [ ]
Kuksugare [ ]
Maybe [ ]
Baby [ ]
Babe [ ]
Sistaah [ ]
Broder [ ]


JAG HAR ÅKT
Buss?: Ja.
Taxi?: Ja.
Bil?: Ja.
Flygplan?: Ja.
Moppe?: Ja.
Häst?: Ja.
Dubbeldäckare (buss)?: Blev inte i London.
Helikopter?: Ne.
Ambulans?: Jaj.
En röd Bmw?: Säkert.
En gul Volvo?: Ne.
En vit Saab?: Ja.


TESTET
Var skitkul?: Inte så mycket.
Var spännande?: Ja, riktigt läskigt!
Roligt?: Nja..
Säg ett valfritt ord: SMS.
Vad ville du få ut av ordet?: Att jag måste kolla min mobil, fick just ett.
Tror du dina vänner får nytta av det valfria ordet?: Ingen aning?
Vad ska du göra nu?: De sa jag ju just.
Vad är det för dag idag?: Tisdag, right?
Vem sa senast till dig att han/hon älskar dig?: Vet inte.
Sista frågan, vad är klockan nu? 19.35.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0