11-09-22


Dom ringde när jag var på skolan igår, och då bestämdes att du skulle hämta min TV idag. Få då var jag tuvngen att vara hos pappa idag. Menmen, igår efter skolan så for jag iallafall hem till mamma. Jag tror vi käkade varma mackor till middag och sedan minns jag inte riktigt. Pratade iallafall med ak på kvällen och han var i stan och skulle tricka, fast det blev inget - så han kom hit istället. Så for vi på coop och köpte glass till oss, och godis till min broder. Efter det kollade vi lite roliga klipp osv, innan vi startade filmen Rush Hour 3. Nog för att vi båda har sett den, ett x antal gånger tror jag. Men den är fortfarande bra. Även om jag kan hela utantill i stort sätt. Efter den skulle jag ta en powenap i 10 min. Men den funkade inte så efter ett tag somnade nog vi båda - tror jag(?), i drygt en timme. Så var ak snäll och skjutsade mig till pappa, där han hjälpte mig packa ihop TVn. Sedan körde han hem till sig och jag gick och la mig.

Imorse kom dom och hämtade TVn vis halv ett. Började skolan ett och hade en lektion till halv tre. Gick på stan ett tag, och Risberg följde med och köpte bullar. Sedan blev jag skrämd av ak som hittade mig inne på H&M. Gick sedan hem till mamma efter det, i regnet. Riktigt mysigt.. fast ne.

Så ikväll har jag suttit och tittat igenom datorkommunikationen och även skrivit ett svenskatal. Skulle skriva ett PM och skicka in också, men jag tänkte att det skulle jag göra imorgon istället. Bli nog bra. Börjar iallafall 08.30 imorgon, och slutar ganska tidigt. Har bara två lektioner, även om den första är grymt lång. Men andra lektionen har vi prov, så jag tror vi får sluta när vi har gjort det klart. Rätt bra!

Nu ska jag ta och gå och göra mig klar, sen hoppar jag ner i sängen. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Stina

Fruuktansvärt vaacker!!<3

2011-09-23 @ 06:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0