11-09-17

Bilder från badet i övik idag idag.
                                                                          


På väg.
Ak - jonte - eke.


Ak.


Chillar ute.
Aljh - ville - jonte - eke.


Hjälp.


Ännu mera hjälp.


Fina!


Ojoj..


Eke chillar på botten.


HAHA kolla ekes min!


Careface på mig.


Matdags.


Chill?






Ekes min..




Okej?


Fina drömmare!


Vad hände riktigt?


Ekes egopics.


En till..




Oj..


Fint?


Närbild nr1.


Närbild nr2.


Failad närbild.


Spännande..


Hjälpas ligen.


Jonte.


Hakor. :)


Glidanvisningar.






Glad..






Alltså..








Varför äter ak eke?


© copyright aljh,-!
Om du vill låna någon bild så fråga! Sedan ska du
även visa att den tillhör mig, eller länka till min blogg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0