11-10-04

Vad drack du senast:
Ett mjölkglas.
Vad ska du göra i kväll:
Plugga så mycket jag orkar. Sedan hade jag tänkt lyxa till det med att se något litet serieavsnitt!
Senaste inköp:
Måste nog tyvärr ha varit godis. Hade tänkt köpa ett speciellt garn idag, men så fick jag hämtning av mamma så då blev det inte nån sväng förbi där..
Senaste film:
Minns inte.. Eller jo. Vi såg ju den där.. PAYBACK, i lördags!
Vad har du i ditt fönster:
Ingenting eftersom jag alltid måste plocka ner allt då jag ska öppna fönstret. Så allt står på golvet.
Tycker du om att cykla:
Nej bara jättejobbigt ju..
Vem pussade senast på dig:
Någon väldigt fin & som jag tycker om riktigt mycket!
Vad ska du göra nu:
Plugga vidare efter detta.
Vem träffade du sist:

Mamma min.
Vem skulle du vilja träffa nu:
Samma person som senast pussade på mig.
Sjunger du i duschen:
Ibland. Stackars dom som är utanför säger jag då bara..
Vem ringde dig senast:
Oh, nån från LA ringde igår! :D
Vem ringde du senast:
Ringer aldrig någon.. Eller på skype kanske, men de räknas inte.
Hur länge sov du inatt:
Mycket!
Vad gjorde du för tre timmar sen:
Pluggade.
Vad skulle du vilja göra nu:
Inte plugga i varje fall.
Person du kan lita på till 100 %:
Finns några få!
Har du badat i år?
Johooru! Bad på söndag. Någon som är taggad?
Vad heter du just nu på msn?
Aljh,-
Hur många syskon:
1 lillebroder.
Känner du någon som heter likadant som dig?
Ja.
Morgontrött?
Tyvärr ja..
När är du född?
3e maj. På en måndag tror jag närmare bestämt.
Var bor du?
Skellefteå.
Nuvarande hårfärg?
Typ brun/blont?
Riktiga hårfärg?
Brunaktigt.
Ögonfärg?
Blåa.
Vad läser du för bok nu?
Ingen, tack och lov. Den enda boken jag måste börja läsa nu, är körkortsboken!
Humör just nu?
Glad så in i sinne.
Vad har du för parfym idag?
Nån orange. Bra svar kände jag.
Vill du ha barn?

Vet inte..
Hur stort är ditt rum?
Detta är mini.
Har du tv/dator?
Ja de har jag då verkligen. Nog för att min tv snart har varit på lagning i ett år men.
Piercingar?
Sju i öronen och har haft i naveln. Nu för tiden har jag bara ett fult ärr där.
Tatueringar?
Vill ha.
Skostorlek:
Cirkus 37.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0