11-10-10

 
Gillar btw att mina händer alltid är typ smått blåa för jag fryser så mycket..


Har jobbat på hela kvällen med att få bilderna till fotografiska-bild-uppgiften att bli som jag vill. Men gav upp för ett tag sedan. Nu får de bli som de blev. Skrev en liten text till också så nu ska jag bara skicka in den på samarbeta. Men det kan jag göra imorgon eftersom vi skulle få en liten tid att förbereda oss innan vi skulle redovisa.

Nu ska jag ta och borsta mina tänder och göra mig klar för sängen uinnan jag ser ett TBBT-avsnitt och sussar. Lät riktigt härligt att sova tidigt. Dessutom ska jag ju upp en timme tidigare imorgon också. Najs. Fast ne.. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0