11-10-04


Skrev klart samhälls-sammanfattningen igår och idag på skolan var jag och skrev ut den. Så den ska lämnas in imorgon. Idag på hålet var jag och josse förbi på AHA och testade liet faser. Jag hade aldrig varit där. Iaf, testade fasB för första gången och klarade den. Kändes skööönt. Dessutom gjorde jag även svenskatalet idag. Så det känns som att en liten börda har lyfts bort från mig iallafall.

HAr just käkat våfflor. Nu väntar jag bara på att mamma ska fara på föräldramöte så jag kan sätta mig och plugga fysik där nere i lugn och ro, utan att någon ska vara i närheten. Känns gött. Kanske dock borde införskaffa mig en glass, som kan underhålla mig under pluggningen..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0