11-10-02


Eskimåpuss!♥


Jag älskar verkligen att bli pussad i ögat.. ♥


Efter den enstaka fredagslektionen vi hade så gick jag hem och la mig och sussade ett tag. Eller jag vet inte riktigt om man kan kalla det sussa eftersom jag sov i fem minuter, vaken i fem, sov i fem osvosv. Då ak slutade så kom han iallafall hit och sedan fick vi hämtning av hans mamma. Åkte och hämtade upp pizzor innan vi drog till Medle och jag blev bjuden på mat.

På kvällen skjutsade vi Oliver till stan, och sedan var jag med ak och eke. Vi körde runt lite överalla och kjutsade lite folk och träffade en massa. Richard och Ribert hängde även med ett tag. Drog tillbaka till Medle efter att vi hade skjutsat de sista folket där just efter två. Då vi kom till Medle såg vi Dispicable Me. Huuuuuuur gullig film som helst! Somnade dock efter det och dagen därpå så såg vi lite tbbt innan jag tog min moppe hem eftersom jag hade den där.

På lördagen, eller igår - så övningskörde vi lite, jag städade bort lite i mitt rum och just före nio gick jag och min bror på coop. Träffade massor med folk jag kände och sedan ringde även Hannah och sa att hon hade kommit hem. Så då bestämde vi att hon skulle komma till mig och vi skulle se film. Så kom hion hit då jag hade kommit hem från coop, och sedan joinade även ak, eke, Jonny, Oliver och Albin oss. Vi såg Payback. Dock blev jag lite.. besviken. För igpr tyckte jag inte att den var lika bra som jag minns att den var förr..

Hannah for dock efter halva filmen för hon var trött och skulle upp tidigt idag. Resten drog ett tag efter filmen. Ak stannade dock och vi satte oss nere och spelade GH ett tag. Somnade sedan rätt snabbt! Vaknade idag kring ett. Och innan ak fick hämtning av sin fader så hann vi spela mera GH - btw så har jag upptäckt att jag har blivit extremt mycket sämre = öva i smyg framöver!! - dessutom har vi sett lite tbbt.


Ikväll har jag hunnit övningsköra bara ett litet tag, för vi skulle ändå ut och handla. Sedan har jag skrivit en fotoanalys som jag skickade in för ett tag sedan. Nu ska jag chilla och fixa lite med filmer innan jag tömmer torktumlarn och går och sussar. Imorgon vankas det skola, körlektion och flytt till mamma. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0