11-11-10

Såg tidigare ikväll klart Over Her Dead Body, som jag hade börjat på igår. Men så kom ak hit igår och gjorde mig sällskap. Vi såg The Roast Of Charlie Sheen, och sedan såg vi lite Two And A Half Men.

Hade bara en lektion på skolan idag, så efter det cyklade jag hem och gick ut och fotade litegranna. Har även hunnit med att göra lite makramé, spelat gh, ätit och klippt min fader.

Nu har jag just sett klart Two For The Money. Om jag inte minns helt fel på namnet. Sådär halvbra.. som de allra flera filmer jag ser när jag är själv. Nu ska jag ta och göra ett pärlarmband och försäka hitta nån till risig film att se.

Fler planer ikväll är att skriva och skicka in min projektplan, som jag typ är sist med för jag inte har vetat vad jag ska göra. Men nu ska det iallafall in för mig också, och sen är det bara att ta tag i detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0