11-11-06


Satt och gjorde detta i fredags då alla andra själar roade sig på Toxic. Satt och pillade på i vad som kändes som en evighet, och det var det nog också.

Var iallafall och blev bjuden på mat hos AKs farmor och farfar igår. Riktigt gott var det! Och då lämnade jag dessutom armbandet ovan eftersom hon ville köpa det. Någon annan som känner sig sugen?

Sov iallafall hos AK i natt och idag mitt på dagen var jag ut och fotade lite till en bilduppgift som vi ska redovisa på tisdag. Efter att vi hade gjort oss klara och allt så for vi till Stigs där vi träffade mor och bror och fikade med dom.

Nu har jag iallafall läst ut svenskahäftet, men jag har fortfarande inte inte någon bra idé om vad jag ska skriva. För er som inte vet så ska vi hålla ett svenska-nationellt-tal i fem minuter sm ska handla om "människors inre och yttre resor". Jag har faktiskt två småtankar om vad jag skulle kunna skriva om, men det kommer jag aldrig kunna få ihop till fem minuter. Så vi får se hur det blir med det..

Nu hade jag tänkt öppna pärllådan och fixa lite småsaker. Ska nog sätta igång en film samtidigt. Låter sådär halvmysigt på en söndag. Måste dock packa senare ikväll eftersom det bär av till pappa imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0