11-11-01

Testet startar: 18.21.
Jag heter: Linnéa Hollström.
Min ålder är: 18.


JAG ÄR
Nöjd med min kropp?: Nja.
Nöjd med mitt utseende?: Är väl typ samma sak? Nej.
En typ som gillar att bråka?: Kaxar tillbaka iaf.
Längre än 1.75cm?: Nej.
En person som älskar att retas?: Neeee?
Alltid glad?: Verkligen inte.
En kille?: Tror inte det!
En tjej?: Jap.
Super kär?: Hihihih ja :$
Status?: Upptagen?
Positiv när det händer tråkiga saker?: Nja, beror väl på vad de handlar om..
Neger?: Nej bara ibland.

 

JAG BRUKAR
Se på tv?: Inte ofta.
Vara med mina vänner?: Ja?
Låtsas att jag är stålmannen och kan flyga?: Självklart! Gör inte ni sånt!?
Vara naken?: Ja?
Be till gud?: Nej.
Sova?: Hela tiden!
Spionera om dina föräldrar har samlag?: Uschnej. Det har dom itne ens.
Sjunga i duschen?: Ibland. Beror på om jag ha på musik.
Skutta runt på stan som lilleskutt?: Nja..
Prata med dig själv framför spegeln?: Icket.
Stöta på andra fast du redan har en Flickvän?: Har ingen flickvän. Så ne.
Gå till stan för att stila?: Varför är man annars på stan!?
Åka buss?: När det behövs.
Knulla folk i röven?: Nej!?

 

JAG HAR
Hamnat i bråk?: Nja.
Blivit slagen?: Ja.
Fått komplimanger av en okänd?: Ja..
Skrikit åt en okänd person?: Haha, nja vet inte.
Klarat ett prov?: Ja.
Sårat någon?: Ja..
Ramlat ner för en trappa?: HAHAHAH standard :(
Slagit någon tillbaka?: Har slagit någon, men inte tillbaka.
Hamnat på sjukhus pga slagsmål?: Nej.
Haft samlag med en som är 10 år äldre?: Nej?
Slagit en vän?: Ja..
Druckit te?: Haha ja?
Kallat din vän för sexbomb?: Alltid!
Stått på ett tak?: Johooråå.
Klagat på dig själv?: Ja.
Sagt fula ord till dina föräldrar?: Säkert.
Rymt hemifrån?: Nej.
Fuskat på prov?: Ja.
Tagit droger?: Nej.
Rökt?: Nej.
Gillat en av samma kön?: Gillat - ja. Men förmodligen inte på de sättet som detta test menar, så nej.
Tagit på dig jätte lite kläder fast du visste att det var kallt?: Haha, nja.

 

JAG ANVÄNDER ORDEN
Hora [ ]
Pumpa mutta [ ]
Lol [ ]
Omg [ ]
Hallå [/]
Tönt [x]
Idiot [ ]
Bög [ ]
Gay [x]
Wtf [/]
Kaninsex [ ]
Sexigt [x]
Fitta [ ]
Sköjj [ ]
Kuk [ ]
Snopp [ ]
Balle [ ]
Ffs [ ]
Btw [x]
Brb [x]
Fuck you [/]
Gölligt [ ]
Nice [bara "najs"]
Exstat [ ]
Kåt [ ]
Schnopp [ ]
Peddo  [ ]
Kuksugare [ ]
Maybe [ ]
Baby [ ]
Babe [ ]
Sistaah [ ]
Broder [ ]

 

JAG HAR ÅKT
Buss?: Ja?
Taxi?: Ja.
Bil?: Ja?
Flygplan?: Ja.
Moppe?: Ja.
Häst?: Ja.
Dubbeldäckare (buss)?: Ja.
Helikopter?: Nej.
Ambulans?: Ja.
En röd Bmw?: Har jag nog.
En gul Volvo?:  Nej.
En vit Saab?: Ja.

 

TESTET
Var skitkul?: Nej.
Var spännande?: Nja.
Roligt?: Tidsfördriv.
Säg ett valfritt ord: Lax.
Vad ville du få ut av ordet?: Jag åt det till middag.
Tror du dina vänner får nytta av det valfria ordet?: Nej..
Vad ska du göra nu?: Fundera på vad jag ska göra ikväll..
Vad är det för dag idag?: Tisdag antar jag.
Vem sa senast till dig att han/hon älskar dig?: Någon riktigt fin!
Sista frågan, vad är klockan nu? 18.26.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0