11-05-28

Bilder från i förrgår då jag var ute på fotopromenix med Hannah.
Dvs den 26 maj 2011.


 
Åh najs. De bygger en pool på rondellen?
 
Hannah går jättesakta då hon försöker lösa den där..

  
  
   
  
  
   
Massa vatten.

  
   
 
  
   
  
   
 
I Heart U.

  
  
  
Hopp.

  
Hopp.

  
 
  
  
  
  
  
  
   
  
 
Fråga inte..

  
Hannah: "Vi lägger oss på varandra. Kom och ligg på mig!!"
Aljh: "Vad ska de ge?"
Hanna: "Jag vet inte!!"
Aljh: "OKEJ!!"

  
Jag vet dom är suddiga..

  
  
 
Jättesöta!
Vi visste inte vilka de var. Det visade sig att det var jeppe &.. Emma tror jag hon heter!

  
   
  
 
  
Första bilden på jeppe är ju jättesöt.. Hans två vänner kom tillbaka med fika från Waynes (stavning?) och så tog han påsen, sprang iväg med den och tryckte in en negerboll i käften..

 
  
♥♥

   
  
 
Tror de glömde en bit då de klippte gräset..


© copyright aljh,-!
Om du vill låna någon bild så fråga! Sedan ska du
även visa att den tillhör mig, eller länka till min blogg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0