11-03-16

Var somsagt med jacob igår. Han kom hit nångång efter åtta tror jag de var. Vi spelade 8bitars - och dessutom hittade jag några till spel på vinten som jag har letat hur långe som hellst. Sedan tittade vi på lite kort, kollade på randomsaker i mina proppfulla skåp osv. Efter det la vi oss på en filt på golvet och målade lite innan vi ritade på mitt ritbord till datorn. Sedan såg vi Lilo & Stitch på VHS innan vi skulle sova. Haha, jag måste typ vara den enda som fortfarande har framme VHSen. Men jag tycker lixom om den. Även om bilden rent utsagt sög.

Tvsnubben skulle ringa idag igen också. Men inte har han gjort de heller.. Nu har jag iaf just gjort mat åt familjen och ätit lite våfflor. Får se vad jag ska göra nu, och vad jag hittar på ikväll. Hade tänkt ta hem matten, men de får bli imorrn för jag kände att jag inte skulle göra nåt idag ändå.



   

© copyright aljh,-!
Om du vill låna någon bild så fråga! Sedan ska du
även visa att den tillhör mig, eller länka till min blogg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0