11-03-15

Bosse, eller vad han nu heter, från infocom ringde ett tag efter att jag hade kommit hem från skolan. Vi skulle byta tv och jag skulle få tillbaka min. Den kom hit och verkade funka så han for. Då började jag fixa kanalerna, och upptäckte att bildskärmen skiftade i ljusstyrka hela tiden. Jättejobbigt. Sedan funkade inte min sidopanel heller - fortfarande. Visst fan tycker man att de ska kolla de i LINKÖPING där de "lagade" den - INNAN DE SKICKAR TILLBAKA DEN!? Jävla skitservice. Gubben ska iaf komma tillbaka imorrn och jag ska få den lilla och han ska ta min och skicka den igen. Dessutom hade han glömt att packa och plasta in min TVfot. Så nu är den repig som attan. Usch säger jag bara. Blev så less. Saker man köper ska funka direkt och man ska inte behöva lämna in dom flera gånger på raparation då man bara använt den två gången!

Efter lagg på TVn har jag iaf tvättat, dammsugit, gjort mat åt mig och min bror, städat toan och duschat. Nu ses jag Ankliv, dvs Ducktales. Nu ska jag sätta på mig lite kläder och sedan kommer Jacob hit ikväll. Får se vad vi hittar på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0