11-06-18

Bilder från London 2011-06-11 till 2011-06-15.
Enjoy!





Vattenflaskan svällde lite uppiluften. Den ska vara platt.

  
Ja, jag var uttråkad på planet.

   
In The Air.

  
 
Vadå glad att ha landat?

   
  
  
 
Sötnosen!

  
  
  
   
   
   
  
  

Happyfaces.

 
Hm.. Istället för Telia så stod de Orange. Tyckte om de.

  
  
  
Glada?

 
Götttt!!!

  
 
På väg till bussen.

  
  
>> Vadå håller på att falla?..

  
  
Tågstationen i Fulwell.

 
Från Fulwell -> Waterloo.

 
Gillar pojken på sidan som ser jätteglad ut!

  
I väntan på tåget.

 
Här testade jag egentligen inställningar. Eller jag skulle försöka förklara för mamma. Men titta megarumpan i bakgrunden!

  
Waterloo.

   
De gick duvor inne på stationen..

   
>>LondonEye.

  

4D-film.

 
Man fick dock inte ta kort inne på 4Dfilmen. Kan jag ju förstå. Men fick ett snabbt iallafall. Men extremt suggigt pga lång slutartid..!

 
Glass!!

  
  
   
<<Kort båt..

  
   
 
BigBen. Tycker det är kul att morfar uttalar 'Ben' i BigBen, som ben som man har på kroppen! Typ 'been'.

 
  
  
   
 
I Sverige - GB.
I London - Wall's.

 
Förtitt av Madame Tussauds.

   
Köpte mig ett godisrör. Första köpet i London.

   
Tunnelbana.

  
<<De hade gamla symaskiner i varenda förster på en stor byggnad. Den var mycket högre än vad jag tog kort på och fler fönster åt sidorna!

  
<<AK's skor.
>>Sittplatser på en uteservering.

   
Affärer i mängder.
   
  
 
 
Lite uttråkade var vi då vi missade tåget med typ 10 meter och var tvungen att vänta i en timme på nästa..

  
  
På restaurang.

  
 
Blommor.

  
   
  
 
  
<<Madame Tussauds.
>>Åsså kom de just och ställde sig någon ivägen. Standard i London.

 
Så kan man också hålla drickorna kalla.

 

Namnam med glass med nutella på. Gissa vad den kostade?
Fyrtio jäkla spänn. Fy.
 
Mums.

 
Vi var jättepoppis då vi först kom in på MT - Madame Tussauds.

 
  
  
  
   
<< Cheryl Cole.
>< Den där killen var awesome!
>< Nicole Kidman.
>>Helen Mirren.

  
Christina Aguilera.

   
<<Leonardo DiCaprio.
><Nån som kanske leder "Have You Got What It Takes?".
>>Susanne (nångting.. tror jag?). Bra minne.

 
   
<< Tom Cruise.
>< Julia Roberts.
>> George Clooney.


Gillar inte tanten som satte sig på stolen i typ 20 minuter för att vila! Ingen tog kort på henne. Alla bara stod och väntade att hon skulle flytta på sig så man kunde bli fotad med Clooney.

   
<< Clooney & mamma.
>< Angelina Jolie & Brad Pitt.
>> David Beckham & Victoria Beckham. Dom ska tydligen få en dotter btw?

   
<< Bruce Willis. Skulle stå samma, men de gick åt helvete. :)
>< Russen Brand. Tycker inte om honom. Tycker han är så sluskig..
>> Bond & Q. Don't tell anyone I killed him..

   
<< En till bond.
>< Morgan Freeman.
>> Orlande Bloom, right?


Actually, ingen aning om vem dessa är eller vad dom heter..

   
Nä nu orkar jag inte skriva ut namn. Delvis för de tar år att komma på vad dom heter - pga att jag är trött. Eller för att jag har glömt deras namn helt och hållet!

   
>< Liza Minelli.

  
>> Marlon Brando.

  
  
<< Whoppi Goldberg.
>> Robert Downey Jr.

  
Terminator!!
Arnold Schwarzenegger.


Johnny Depp, aka. Jack sparrow.

 
Tingeling.

   
Shrek. Ofc.

   
<< James Dean.

 
Vadå hej mina vänner?

  
Hitchcock.

   
>> Vad hände med hand läppar?

   
<< Gillar inlevelsen!

  
Vadå tafsarn?

  
Titta pappa. Jag träffade Lewis Hamilton!

 
Tror han helt ärligt ville ha en spark i baken.. Vem står sådär annars lixom?

 
Beatles?

  
<< Justin Bieber.
>> Michael Jackson.

  
<< Amy Winehouse.
>> BRitney Spears.

  
<< Leona Lewis?
>> Om hon har en telefon på skallen ska minsann jag också ha de!

  
<< Elvis.
>> Jimi Hendrix.

  
>> Beyonce.

   
<< Mamma försöker sno pinnen av Mahatma Gandhi.
>< Nelson Mandela.
>> Jag tar hatten av Påven?

  
<< Mamma sköt Saddam Hussein.
>> Jag hade en liten argumentation med Hitler..

  
<< George W. Bush. 1946-
>> Martin Luther King Jr. 1929-1968.

  
<< John F. Kennedy. 1917-1963.
>> Barack Obama 1961-

  
 
  
Tror Robbie Williams ville ha en kram!

  
Smartskaft!
<< Einstein.

   
The Chamber Of Horrors.

   
   
   
  
   
>< Charlie Chaplin.
>> Luciano Pavarotti. 1935-2007.

  
  
Hann inte ta kort på hela Hulken. Bara hans fot..

 
 
Mamma inne på Primark då hon skulle se ut hur brillorna satt på eftersom de inte fanns nån spegel..

  
NewLook.

  
<< Vadå shoppat?

  
I ett skyltfönster.

  
Käkade på PizzaExpress igen. Fick musik till av grabben med konen.


Vår servitör hette GOSIA. På en annan restaurang hette kvinnan Ikram. KRAAAAAAAAM!!!

  
 
   
  
 
Jätteglad. Skulle gå nära dom, men dom blev rädda och gick iväg. :(

  
  
   
  
 
För er som inte ser.. Det där gröna i mitten. Det är vatten. Mysigt, eller hur?
Bada?

 
   
  
  
  
   
  
 
Megafiskar!!

 
Hare.

   
 
   
Middag på Nando's.

 
"Mind the gap between the train and the platform."

  
  
 
 
Avslutar med den allra sista bilden som jag tog i London.


Eftersom det tog en evighet att fika alla bilder. Och en till evighet att ladda upp alla - typ sisådär tre timmar - så förväntar jag mig en jäkla massa kommentarer om vad ni tycker!! Puss :*


Kommentarer
Postat av: Tim

Du såg ingen vaxfigur vid namn chuck liddell tro?:O

2011-06-19 @ 16:24:02
Postat av: marrrr

härligt!!! vill också..

2011-06-19 @ 17:15:13
Postat av: kajsa

Fina bilder !:D



Jag vill också till MT!, du såg inte Bill Kaulitz där?:D

2011-06-19 @ 22:14:00
URL: http://kajsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0