11-06-28

Här kommer bilder från i.. förrgår. Den 26 juni 2011. Då jag var och badade med Risberg och AK. Enjoy!

 
Gött. Kolla kanten..!

 
Vitbergs. Happyface?

  
Risberg.

   
AK.

  


Ett litet hopp där..


..och ett litet hopp där. Kolla håret!!


Jag vågade gunga iaf..?

   
  


Risberg har fotat.

   
  
  
 
Seriöst, den där lilla ungen kommer få svåra skador pga att han typ såg upp till AK.. 

  
<< De ser ut som lillkillen får en spark..
>>Jag säger ju det.. Men för livet.

 
Dom går tillochmed lika?

    
1. Hjälp!
2. Kommer!
3. Tar sats?
4. Gaah, hjälp!

  
AK tyckte om mig..

 
Lovar de tänkte såhär..
<< AK's biggest fan.

 
Wakawaka. *Jag är en flygande totempåle.*
Jag vet, bilden är megasuddig och jag borde ha laddat upp den i storlek.. typ 100 pixlar..

 
AK med sitt största fan. Rätt lika eller hur?

   
Sen kom..
<< Felix.
>< Tim (?).
..också.
>>AK.


Onödig stämpel eftersom vi inte gick in igen :).

© copyright aljh,-!
Om du vill låna någon bild så fråga! Sedan ska du
även visa att den tillhör mig, eller länka till min blogg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0