11-06-26

For på Vbb vid halv två och träffade Risberg och AK där utanför. Vi badade, lekte i vågorna, AK misslyckades med att putta ner mig i vattnet från en korv, bubblade bubbelsol, solade ett tag, åt pommeslåda och sedan gick vi till hoppkudden. Hoppade dock typ ingenting för jag har så ont. Så jag tog kort på grabbarna som hoppade och snurrade och gjorde massa hoffpoff. Risberg for nångång före fem och jag och AK for just efter fem.

Har just ätit grillat med familjen nu. Tror jag ska ta en lugn kväll ikväll. Har inte haft en sån på evigheter känns de som. Ska nog göra mig klar att fara till mamma och packa allt, laga dataskärmen, vika tvätt och andra småsaker som måste göras. Imrgon väntar jobb, så de betyder att stiga upp tidigt..!

 
Typ såhär glad var jag idag..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0