11-06-20

Bilder från igår då jag, Richard och JeppeBV spelade minigolf osv.
2011-06-19.

  
 
Jeppe pissar.. Bra att han ville att jag skulle ta kor på hans stråle :)..

  
Varför ser de flesta bilder ut såhär?

 
Jätteglad efter att ha gjort sina behov.

  
Somsagt..

   
1. Jeppe: "SSSHYYY!" *Fiser*
2. Richard: "Åhåhhhhåååå..!"
3. Jeppe skrattar och tycker det är jättekul. Standard!

   
De gick inte jättebra för jeppe på den där banan. Det slutade med att han blev sur och kastade iväg bollen in i skogen. Bra att den dessutom landade i pisset. Den fick sedan heta pissbollen, och enligt jeppe å Richard så gav den tur. Tur för mig att jag hade med en extra jag kunde spela med..

  
Vad tittar du på Richard?

  
Hole In One för Richard!

  
Varför kan han inte ha någon av dessa två som visningsbild på facebook. Jag förstår inte?..

 
Charmtrollet?

 
Jeppe: "Det är för motivationen Richard. Så du vet vart du ska sikta!!"

 
Faller.. Jag faller, jag faller, jag fallen nu, nu och .. blalblabla (8)

 

Jättesöta. Och speedade.


© copyright aljh,-!
Om du vill låna någon bild så fråga! Sedan ska du
även visa att den tillhör mig, eller länka till min blogg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0