11-06-16

11-06-10 Skolavslutningsdagen


I Kyrkan




DUKTIG!!!


Sjunger för fulla muggar!


Dessa med!




Happyface!


Alla är redo att fotas?








KRAMRING!


Gillar Risberg & Viktors kram på denna!


Undra om de är Simma som kramar Rickard med en hand runt hans fejs?


Jag är lika stor som Timmy!




Detta var en bra kram!


Risberg & Ebbes kram ser också rätt mysig ut, eller hur?



På kvällen







  
Careface?








Bästa vänner!


Gulligt?




Spelarna.


Glatt!


Jag gillar Beas ansiktsuttryck!


Simma är då koncentrerad iaf!


Slut.


Taggade?






Glad?


AK jättesur på mig för jag tog kort på hans skrattgrup uppe vid ögat..


De gick dock över!


Jag tycker om denna bild. Vackert!


SÖTT!!


Koncentrerad igen?










On the run.


Poff.




Haha, jag skulle ta på burden som spelade med ett glas i handen, men Renberg i bakgrunden är roligare!


Här skulle jag också ta på glasbruden. Men vad gör Lina i bakgrunden riktigt?


Smile.


Stackarn.


Happy?


Minns inte vem som fotade detta...


© copyright aljh,-!
Om du vill låna någon bild så fråga! Sedan ska du
även visa att den tillhör mig, eller länka till min blogg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0