11-06-09

Bilder från idag.

   
  
Dessa fem fina plancher tog vi ner från väggarna i klassrummen. Undra vilken klass som har gjort detta? Och vilket ämne rör det sig om?..

  
  
 
In action?

  
  
AK gillar att bli fotad?

 
Glass ♥

  
   
Söta!!

  
Haha jag diggar bilden på AK.

 
Tycker illa om skärpan på denna.. Jag nämner inga namn, men den som valde att använda manuell fokus kanske borde tänka om..

 
Gulligt?

   
 
Suddigt, I know..

  
Såg EliasS å.

  
Glad grabb.

 
Planering på G.

Credits till både Villiam och Risberg som fotade några bilder idag. Dock vet jag inte vem som tagit vad, eller om nån fler tog å.


© copyright aljh,-!
Om du vill låna någon bild så fråga! Sedan ska du
även visa att den tillhör mig, eller länka till min blogg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0