11-06-08

Kom just hem. Nästan iallafall. Efter maten och andra duschen för dagen så for jag ut med pappa och fotade bilen lite. Vi passade även på att handla. Då vi kom tillbaka hem så tog jag en snabb iskall tredje dusch innan jag cyklade till Ainas där jag mötte Stina och hennes vänner. Tyvärr får de förbli namnlösa för de skulle vara pinsamt om jag kom ihåg alla utom en..

Vi köpte iallafall glass på Ainas, och det var extremt varmt att stå i kön säger jag då bara. Sedan gick vi ner till älven och satt där tills de blev lite kyligt så då cyklade jag en bit med några, innan jag vände hemåt! De är ju inte helt fel att komma in tidigt för en gångs skull heller!



 
Detta är pretty much resultatet då man försöker fota Stina..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0