11-06-08

Gårdagen spenderades med att ligga ute och steka ett tag då jag kom hem. Sedan kom även Robert hit och var social ett tag innan han skulle hem och äta. Då vi båda hade ätit på kom han tillbaka och sedan så kom även Stoffe. Vi valde att se Hot Shots. Eller Robert valde. Och stoffe hade inte sett nån av dom så vi såg tvåan efter det också. Måste efkänna att det var rätt härligt att vara inne. Det var ju lite mulet igår på kvällen så vi hade då en orsak till att stanna inne iallafall. Fast efter ett tag så blev det dock rätt varmt. Hade en grabb på var sida som båda satt tryckta mot mig. Kunde inte sitta still länge innan de blev kokhett. Efter filmerna och en pratstund ute då drog grabbarna hem. Jag hängde tvätt och sedan gick jag och la mig tidigt.

Bjussar på tre bilder från gårdagen.

Glad pajk.


Myser lite?


Lite mer?


Skoldagen bestod av två lektioner. Digitalt skapande som bestod av att plugga svenska eftersom jag itne hade gjort det, och svenskalektionen då vi gjorde prov. Det gick väl typ rent åt helvete. Antar att jag kan skriva de här, för jag tror inte Risberg läser detta och blir sur ifall de nu, mot alla odds, skulle gå bra!

Har legat ute efter det. Eller typ sprungit ut och in för de är så jäkulskt varmt. Har hunnit äta middag också. Gjorde våfflor till familjen just efter tre för jag var hungrig redan då..


Ikväll har jag lovat pappa att följa med och fota hans bil. Han ville ha nå bra kort på den. Vi får väl se hur de blir..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0