11-07-09

Hittade några badbilder från den 27April2011.
Då vi var på Eddahallen med klassen för vi hade badrov..
Men bättre sent än aldrig, right?
Tänkte.. när jag lika är igång så tar jag dessa nu å!
Bjuder även på en liten film!





Edvin och Villiam.


Villiam.


Simma och Bea.


Villiam.


Rasmus, Villiam, Edvin & Lina.


Villiam.


Edvin.


Simma.


Villiam, Edvin & Grevy.


Villiam & Edvin.


Villiam.


Villiam igen. Känns som de är många på honom..


Ännu en till..?


Rasmus & Aljh.


Edvin står, Rasmus simmar mellan och Villiam är random bredvid.


Rasmus och Edvin, men vad hände med Edvins fejs?


Villiam.


© copyright aljh,-!
Om du vill låna någon bild så fråga! Sedan ska du
även visa att den tillhör mig, eller länka till min blogg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0