11-06-30

For ju som sagt in till festivalen med Risberg. Träffade lite olika folk och efter ett tag så åkte jag nån karsell med Lovisa och Anna. Efter det var Risberg & c:o borta och jag orkade inte leta, så satte mig ner vid Richard m.fl. De for hem efter ett tag och de gjorde även jag. Tycker inte de var lika skoj idag som igår eftersom att allt foolk hade ju betalat in sig - utom jag typ. Så for hem och efter det så kom Richard till mig och vi såg lite TV först och sedan såg vi Hitch. Vet inte hur Richard kom att tänkte på den, men han hae iallafall aldrig sett den..

Nu ska jag ta och skicka iväg ett sms till Hannah och sedan ska jag sova. Nattinatt!


Hade på mig mitt vita linne idag. De som är som öppet i ryggen. Tycker om de..
Dessutom är bilden jättesuddig, annars hade man sett mina snygga Kaleido-ringar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: ja min helg va

2011-07-01 @ 11:05:21
Postat av: JULIA - Fashion blogg

sv: ja min helg var super! <3

allt bra!?

2011-07-01 @ 11:05:56
URL: http://juliaaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0