11-01-05

Här kommer lite bilder som jag tog på nyårs då jag var hos Jacob. Fick ju några på raketer iallafall. Har inte hunnit redigera bilderna nåt ännu. Tänkte bara ladda upp dom innan jag drar iväg. Far ju nämnligen till fjällen imorgon och tar jacob med mig. Hoppas de blir hyffsat väder nån dag iaf, så det går åka nåt.



Spelade Kinect.


Efterrätt!
Den såg extremt lyxig ut tycker jag.










Hade just kommit in, så objektivet var lite immigt..








Tolvslaget!












Kvällen slutade med armbrytning.








Åke!

© copyright aljh,-!
Om du vill låna någon bild så fråga! Sedan ska du
även visa att den tillhör mig, eller länka till min blogg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0