11-12-02

Så, nu är de december. Fortfarande ingen snö här uppe i Skellefteå. Lite tråkigt ändå, men rätt härligt att vi fortfarande har plusgrader. Då blir de inte så kallt att gå till skolan. Egentligen är jag glad så länge det finns snö i fjällen, och så länge vi får lite snö tills julafton iallafall, det blir mer julstämning då.

Iallafall. Har snart kursrov i matteD, så det är plugga som gäller var och varannan dag. Pluggade bara litegrann igår. Fast har iallafall fått gjort Hemuppgifter 5-7. Känns som att det är en början iallafall. Och det är ju ett litet tag kvar anw.


Igår efter middagen fick jag skjuts till pappa dfär jag städade bort lite saker från mitt rum, och sedan kom AK och Risberg till mig och vi såg The Other Guys. Hade som svenskauppgift att se en film, och efter det ska vi göra nåt med det - vet inte riktigt vad. Efter det skjutsade ak hem Risberg, och sedan for vi till Medle och pluggade lite. Såg sedan Two And A Half Men också.

Igår pluggade jag lite hemma innan ak kom till mig och efter ytterligare plugg drog vi till Medle för att sussa. Sitter på datorkommunikationen nu och slutar efter det. Det vill säga om en timme. Funderar på att gå och sno mammas bil då, för det kändes jobbigt att gå ändå till a-torp. Får väl isf hämta henne sen.

Ikväll väntas ännu mera plugg, och sedan ska jag försöka få klart mina vantar. Har ju kommit en bra bit iallafall. Vi får väl se hur de blir i slutändan..


Nu ska jag kolla vad jag ska jobba med. Håller tummarna på att jag itne behöver göra en lab, men jag skulle itne bli förvånad om det är det som blir min uppgift. Hatar lab..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0