11-08-07

Bilder från vår roadtrip i veckan.
2011-08-01 till 2011-08-06.


Bad i Torreby.



   
Död krabba - sjöstjärna - en snäcka mitt i allt.

   
  
Målade naglar - stress-spelande.


Blått.


Usch.


Kändes kanske lite överdrivet med alla dessa larm på en minimack..!

   
Mot SVT!
   





 
   

  
Hihi, samma pris!

 
Ett rum.


Precis!


Lite lampor!

 
I Västnytts osv studio.

  
  
   
 
OnePiece!

   
Mat på PizzaHut!


Ps3-spelande med 3S-spel, hos Tome!

  
Gränna.


Jag är inte kort?


Utanför Ikea.


Lite fåglar på Ikea-skylten..


© copyright aljh,-!
Om du vill låna någon bild så fråga! Sedan ska du
även visa att den tillhör mig, eller länka till min blogg!

Bilderna från Wheelsbilutställningen kommer någon annan dag, eller tid. Orkar inte fixa dom nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0