11-08-31



"Vi har haft det bra ihop... <3 Man skulle kunna tro att jag är fet men jag gillar bara frukost. Alltså är detta en frukostblogg som handlar om din och min frukost!"


"Vi ska få dekorera pepparkakor. Vissa tycker att det inte är roligt att baka dem för att dom bara går sönder men vi ska ju som sagt bara "dekorera". Jag tänker dekorera med snoppar. Moget."



"Sedan lagade vi mat. Atkins, som numera är godkänt.
Skitgott blev det men vi vart inte mätta. Så vi desidade oss för att värma lite pitt i panna i mikron. Men som kryddan på den stelnade gröten så piffade vi till den tråkiga maträtten, ack rödbetorna var slut. Gissa vad vi tog istället?
Prima hamburgerdressing. Kladdigt blev det. MEN ty, utmaningen var alltför liten. Vi kryddade på med kremefräsch eller hur det nu stavas. DET var vidrigt som fan! Jag fick flera rysningar och Adam likaså. Fyfan, det var nästan äckligare än dressing och glass.

Jag frågade Adam vad vi kan skriva mer och han sa: baconrules. Jag förstår mig inte riktigt på pojken."


- AlleRuljeff.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0