11-08-31

vilken frukt åt du senast? Minns inte, men jag drack apelsinjuice till frukost, och fick sån där äcklig flour på tänderna imorse - som smakar banan. De borde väl räknas?
hur ofta äter du plockgodis? Ofta.
vilket djur hade du varit, om du fick välja? En fågel för en dag skulle nog inte vara så illa.
tror du att du kommer att få leva ett till liv? Nä.
är du värd mer än andra människor? Tycker jag inte.
vilken familjemedlem står dig närmast? Ingen av dom typ.
vad heter du på facebook? Linnéa Hollström?
vilket barnprogram är roligast? Scooby Doo!!
är tjejer eller killar bäst? Killar.
har du varit på en gayklubb? Nej.

äter du kanterna på brödskivan? Klart jag gör. Ifall jag orkar. Om jag ska lämna en del, så lämnar jag ju helst kanterna.
är du vegetarian/vegan? Inget av de.
vart hittade du den här listan? Min hemliga källa. <3
har du en egen lägenhet? Nej men vill ha!
vilken kamera har du? Canon EOS 1000D. Plus lite digitalkameror.
vad har du valt för bild här uppe? Jag har inte valt någon bild :)
vad vill du bli kallad? Aljh.
vad hade du hetat, om du fått välja? Det jag heter.
om du skulle återfödas: skulle du vara kille eller tjej? Tjej tror jag nog ändå.
vad gör du just nu, i denna sekund? Har datorkommunikation, men jag ahr gjort klart en uppgift just.
vilka sidor och program är du inne på just nu? FB, bloggen, LF, samarbeta, balderskolan och ha schemat uppe.

hur många timmar sov du inatt? Typ sex.
vilken tid gick du upp imorse? Halv åtta.
hur många har du på msn? Ingen aning. Har bara folk jag känner typ!
hur många tjejer/ respektive killar? Vet inte sa jag ju.
hur många blommor har du i ditt fönster? En.
vattnar du dem själv? Ja. Fast ne.. Den har dött kom jag just på. Fast jag har en hos mamma som jag fått av stina!
te eller kaffe? Isf te.
laddar du ner film/musik olagligt? Kanske.
eller lyssnar du via spotify? Jag är den enda ï världshistorien som inte har Spotify.
är du inne på msn? Nej, är på skolan. Ska hem om cirkus en halvtimme!

vad har du för påslakan? Flanell!!!!!! (L)
vart är du just nu? Skolan sa jag nyss!
sitter du på en stol från ikea? Tror jag knappast.
tuggar du på något, isåfall vad? Min tunga.
när städade du ditt rum senast? Förre gången jag var hos pappa.
när träffade du din morfar senast? I.. lördags!
vem är du kär i? I dig.
har du nån sjukdom? Inte vad jag vet.
vad händer i höst? Det blir kallt och jag blir deprimerad och längtar till sommaren.
vad är du i stjärntecken? Oxe. Tror jag?

vilken film såg du på bio senast? Unstoppable.
rött och svart eller vitt och grönt? Rött & svart! Dödskallar!!
frukt eller godis? Godis!
vad äter du till frukost? Mackor + o'boy.
vilken typ av film gillar du? Actionkomedi. Fast beror på vad jag känner för. Gillar de mesta.
och vilken gillar du inte? Krigsfilmer. Grymt tråkigt. Och även Sagan om Ringen..
vilka är din favoritlåtar just nu? Som alle säger när han pratar om mig: "hon lyssnar inte på musik, hon har inte smakat det!"
om du blev gravid nu, vad skulle du göra då? Bli rädd!
brukar du tejpa över din mun? Haha.. säkert.
var du på dreamhack? Nej.

hur ser dina strumpor ut, är de sexiga? Minns aldrig vad jag drömmer.
hur ser dina underkläder ut? Just nu? Svart / svart-lila.
när blev du taggad på facebook senast? Haha blir itne taggad. Eller förutom i mina egna bilder. De är jag som taggar alla andra!


Nu ska jag fortsätta med en ny uppgift. Snart slut!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0