11-08-28

UTSEENDE:

Längd: Cirka 165.
Vikt: Fråga inte.
Mest nöjd med: -
Minst nöjd med: Finns saker.
Hårfärg: Min naturliga + ljusa slingor.
Ögonfärg: Blå.


SKOLA:

Poäng: Poäng vadå? När jag gick ut högstadiet eller vad?
Skolkat antal ggr: None typ.
Favoritämne: -
Hatämne: Det mesta just nu.
Bästa lärare: Har inte riktigt bestämt mig ännu.
Sämsta läraren: Börjar på G.
Favoritmaträtt i skolan: Gröten?
Drömyrke: -


FAMILJ:

Antalet i familjen: Jag + tre.
Bästa föräldern: Båda vid olika tillfällen.
Bästa syskonet: Har bara ett.


RELATIONER:

Bästa kompisen: De vet ni!
Civilstånd: Jag vet inte?
Bästa förhållandet: -
Bästa kyssen: Hemlis.
Kär i: Hihihi.


Kommentarer
Postat av: Eke

Favoritmaträtt i skolan: Gröten? <3

2011-08-30 @ 19:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0