11-08-26

Var du ett planerat barn? Jag tror det..?
Var du den första? Barnet? Ja.
Vem/Vilka var närvarande vid din födelse? Um.. mamma och pappa och barnmorska och sånt antar jag.
Var dina föräldrar gifta när du föddes? Nej de har dom aldrig varit.
Vad är din födelsedag? 3 maj.
Hur skulle du beskriva din familj? Vet inte riktigt..
Är dina föräldrar gifta? Skild? Separerad? Separerade.
Syskon eller en enda barnet? Har en lillebror.
Om du har syskon är du äldst, mitten eller yngsta? Äldst eftersom jag var första barnet och bara har ett syskon.
Vilken förälder vill du komma överens med bäst? Båda kanske.
Vad slåss du om? Godis!
Har du steg föräldrar? Vad för nåt?
Har du mer än en bästa vän? Ja.
Har du samma intressen? Som någon annan? Nja..
Hur hög / låg är din självkänsla? Rätt låg.
Blir du deprimerad om saker lätt? Ibland. Beror på vad de gäller.
Är du en utåtriktad eller en introvert? Beror helt på vilka jag träffar!
Är du lycklig? Jorå!
Vill du leva livet fullt ut? Ja.
Är du bekväm med hur man ser? Hur jag ser ut, eller vadå?
Har du några piercingar? Har haft.
Beskriv ditt hår? Naturligt?
Hur du klär dig? Som jag vill.
Var du ett konstigt barn? Det var jag säkert!
Vad använde du att älska att du inte längre göra? HAHAHAHAH VA!?
Fanns det något i ditt förflutna som traumatizing? Nej det tror jag inte?
Har du samma vänner från när och var liten? Nä. Eller vadå liten?
Vad är din ambition? -
Är du rädd för att åldras? Närå.
Vill du gifta dig? Nja..
Föredrar du inomhus eller utomhus? Beror på vem/vilka jag är med och var vi ska göra och vad jag är sugen på.
Vilken är din favorit årstid? Sommar!
Favorit väder? Sol.
Gillar du att gå i regnet? Myyys!
Är du vegetarian? Nej.
Vilken är din favoritmat? Flygande Jacob och grillat.
Vilken mat får dig att vilja lägga munkavle? -
Vilken är din favoritrestaurang? Har ingen.
Är du en kinkig äter? Ja.
Är du singel eller tas? Eller tas? Vad är de här för svenska?
Tror du att kärlek är den bästa känslan i världen? Bland de bästa, ja.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nja, lite.
Vad var en av dina största upplevelser? Minns inte?
Vad var en av dina värsta? -
Har du någonsin trodde att du skulle dö? "Har du någonsin trodde.." Jag förstår, men nej.
Vem var president när du föddes? Ingen aning?
Vad var priset på gas när du fick din licens? HAHAHA va!? Bensinpriset när jag fick körkort? Är detta typ översatt i google translate!?
Vem är den 1: a president du röstat på? Har inte röstat.
Var var du när utmanare sprängdes? Utmanare?
Var var du när du fick reda på prinsessan Diana dog? Har hon dött?
Var var du på 11 september 2001? Minns inte. Vet bara att de berättade det i skolan dagen efter.
Hur gammal var du när orkanen Katrina drabbade? Ingen aning, när var det?


Kommentarer
Postat av: William

Hahaha, så fina frågor!

2011-08-26 @ 15:55:57
URL: http://annanasbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0