11-08-24

1. När du duschar, sätter du på vattnet och går in eller går du in och sätter på vattnet sen? Hos pappa slår jag på det före, men hos mamam går jag in före.


2. Läser du etiketterna på din schampoflaska? Nej..


3. Har du duschat tillsammans med någon av motsatt kön? Ja.


4. Har du borstat tänderna i duschen någon gång? Nej.. Fast jag har typ haft så bråttom flera gånger, så de kanske är de jkag borde börja med för att spara tid!


5. Hur gammal ser du ut? Jag vet inte, du avgör!


6. Vilken var den senaste låten du lyssnade på? Minns inte. Ak spelade flera igår.


7. Har du blivit medlem i något på senaste tiden? Ja, IKEA Family.


8. Vad har du för planer för helgen? Vet inte ännu. Men har iallafall ff. Riktigt härligt!


9. Har du någonsin smugglat något till Amerika? Haha nä. Har inte ens varit till Amerika.


10. Blir en kille/tjej sexigare om han/hon spelar gitarr? Kanske.


11. Bor du i en stad med en bra idrottsförening? Jag har ingen koll!


12. Hur många tror du att det kommer på din begravning? Minst en kan man ju hoppas på iallafall!


14. Har du fler fiender än vänner? Njae. Tror jag väl inte?


15. Har du någonsin skickat ett anonymt brev? Nä. Har du?


16. Kan du fixa din bil? Självklart. Fast kanske inte. Men de är sånt pappor finns till för!


17. Har du tackat nej till en dejt någon gång? Dejt? Aldrig blivit bjuden. :( Bara av Hannah ifs! 


18. Är du smartare än dina vänner? Nej.


19. Har du stulit från någon av dina vänner någon gång? Nä?


20. Har du suttit i fängelse? Det har jag inte.


21. Borde du ha gjort det? Tycker jag väl inte!


22. Tycker du om lukten av öl? Nej usch nej.


23. Har du någonsin dött eller dödat någon i dina drömmar? Minns inte mina drömmar..


24. Har du skänkt pengar till välgörenhet? Tror inte det. Jag är fattig.


25. Skulle du döda en hund för 1000 dollar? Nej. Eller jag tror inte det!


26. Är du deprimerad ibland? Ja.


27. Bor du med dina föräldrar? Jao.


28. Har du några framtidsplaner? Nej inte ännu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0