11-08-20

Ditt namn: Linnéa.
När är du född: 3 maj 1993.
Skola eller arbete: Både och.
Favoritkroppsdel: På mig? Ingen.
Favoritfilm: Har så många!
Vilken är din favoritmusik?: Har ingen sådan. 
Favoritbok: Saknad: Jennie 3 år är bra. Minns att jag tyckte Pojken som kallades Det var bra också!
Hårfärg: Min egna + ljusa utväxta slingor.
Ögonfärg: Blå.
McDonalds, Max eller Burger King: Max.
Tupp, Höna eller kyckling: Kyckling.
Favoritradiokanal: Har ingen favorit riktigt..
Favorit godis: Hallon/lakrids-skallar.
Favoritspel: Sällskapsspel - Med Andra Ord. PC - ts2. Tvspel - GH.
Favoritsida: På internet? Har ingen.
Syskon: En lillebror.
Sova eller lana: Sova ofc!
Bil eller moped: Moppe! (L)
Mamma eller pappa: Båda.
Är du trött: Nja.. Mest sugen på att göra nåt!
Vad har du på dig just nu: Svarta jeans och ett rött linne.
Skostorlek: Cirkus 37.
När brukar du vakna: För tidigt enligt mig.
Bästa minnet: Har så många bra!
Det fulaste det andra könet kan ha på sig: -
Humor: Min? Den är asbra!
Hur gör man dig glad: Finns många sätt.. :$
Hur många lampor har du på ditt rum: I detta rum har jag.. sju tror jag.
Vilka hårfärger har du haft: Bara de jag har nu.
Vad är du allra bäst på: Kommer inte på nåt.
Favoritdjur: Hm.. typ hund?
Snö eller sol: Sol ofc!
Spelar du något instrument: Nej. Har gjort förr.
Vem vet mest om dig: Just nu är de nog hannah.
Vad vill du ha just nu: Det vet du.
Fobier: Småkryp.
Använder du glasögon: Nej.
Hur ser din plånbok ut: Rätt tom.
Favorittv-program: Ser aldrig nåt på tv..
Hur svarar du i telefonen hemma: Undviker alltid att svara. Orkar inte prata med folk..
Senast kramat: Eke.
Stjärntecken: Oxe.
Varm favoritdricka: O'boy ofc.
Saknar du någon: Ja..
Hur känner du dig nu: Uttråkad och fattig på idéer.
Är du smart: Nja. Eller jag är väl inte jättedum men..
Snarkar du: Säkert ibland..
När och varför grät du senast: Nån dag sen. För jag var lite småledsen.
Favorit affär/favoritmärke: Typ.. hm?/har inget.
Favoritstad: Göteborg?
Vilka ord missbrukar du: 'Najs' och... kommer inte på nåt mer..
Är du kär? Det skulle du allt vilja veta va?
Favoritlåt? Inte då 'Stop in te name of love' när pastorn sjunger den i duschen..
Favoritfärg? Rosa?
Saker du knappt klarar dig utan? Vänner. Vatten.
Vad har du för stil? Ingen speciell?
Har du någon insperationskälla? Nja..
Vad är viktigast i ditt liv? Finns så mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0