11-08-19

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Ja.

Har du sett din bästa vän gråta? Hm.. jag vet inte?

Vilka vitaminer åt du när du va liten? Inga vad jag minns iallafall!

Vad åt du senast? Choklad.

Har du fått någon komplimang idag? Ja.

Har du varit med i en rättegång? Vi lyssnade en gång.

Är du polare med grannarna? Haha verkligen inte..

Vilka språk talar din mamma? Svenska.

Vilka länder har du bott i? Sverige.

Senaste piercingen? Naveln.

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? Igår.

Gay? Jag? Nej.

Har du däckat/spytt för att du druckit? Inte det!

Har du äggat ngn? Haha, nej..

Har du täckt någons hus med toalettpapper? Inte det. Men jag skulle vilja täcka nåns bil i toapapper på vinterna, sedan hälla vatten över så de fryser. =D

Suger det här? Nejdå!

Har du varit på stranden? Klart jag har? Vem har inte det?

Har du haft en stalker? Haha ja typ..

Minns du din/dina musiklärares namn? Inte alla. Micke å Magda minns jag. Fast undra om vi ens haft nå fler? Eller tror vi hade Gunnel ett tag, och Carina i förskolan.

Hur bra är din syn? Bättre än AKs.

Har du varit på ett party? Typ?

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? Om dom är snälla. :)

Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror? Um.. okej?

Har du varit utomlands? Hihihi ja.

Har du sett din bästa vän naken? Nja.

Vilket är de bästa bröllopet du vart på? Har nog bara varit på ett.

Var är dina syskon just nu? Nere.

Vad var den senaste drömmen du minns? Är det tragiskt att jag inte minns vad jag minns? :(

Vilken tid gick du upp i morse? Just före sju.

Vad ska du göra i helgen? Hm. Jobb imorgon på dagen, eke på kvällen. Kanske boda på måndag typ?

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? "Våra konstig :(  Jag är på frasses och ska snart börja gå in i mörkret och se vars det slutar :)   vad gör du? :)"

När va du riktigt sjuk senast? Minns inte. Eller är typ halvsjuk nu, men de orkar jag inte bry mig om. Fst de håller på att bli bättre igen. De var värst i.. förrgår!

Vem är den senaste kändisen du tog på? Tog på alla vaxdockor i London. Haha..

Vad finns i din bakficka? Har ingen bakficka just nu, men annars finns där sjuttio kronor.

Har du färglinser? Nej.

Vad gjorde du kl 2 inatt? Sooooov! <3

Vad är det första du gör på morgonen? Sover lite mera.

Vad ska du göra efter det här? Klä på mig och fara ivääääg tror jag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0