11-08-18

3 Intro:

1. Namn? Linnéa Hollström.
2. Ålder? 18 år.
3. Varför svarar du på dessa frågor? För jag har inget bättre att göra.


5 Vad föredrar du:

1. 1 super bra bästis/10 sådär bra kompisar? 1 bra.
2. Choklad/Lakrits? Både och. Men om jag måste välja så äre choklad.
3. Vara kär/Någon är kär i dig? Hm. Om nån är kär i mig och jag inte i den så blir de bara jobbigt. Så blir alla ledsna. Så de är bättre att jag är kär, för då är de bara jag som mår dåligt!
4. Dö/Lida? Om man lider för mycket så ger man ju tillslut upp och dör. Iallafall lida som i typ tortyr - det första jag tänkte på. Så om jag skulle få välja mellan att dö eller lida i flera år innan jag dog, så skulle jga hellre då direkt. Lättare för mig och även bekanta som inte behöver må dåligt över att jag led.. Men om de är nåt lindrigare lide, nåt som går att fixa - så väljer jag ju såklart det!
5. Ubåt/Helikopter? Helikopter!


7 vänskaps frågor:

1. Har du fler än 10 vänner? Ja..
2. Är du nöjd med dina vänner? Klart?
3. Har du en ovän? Har jag säkert. Vet inte?
4. Har du en bästis? Ja.
5. Är vännerna viktigare än familjen? Tycker jag.
6. Har vännerna att göra med ditt privatliv? Klart? Iallafall de bästa!
7. Varför/Varför inte? För jag älskar dom?


9 utseende frågor:

1. Är du nöjd med ditt utseende? Nej.
2. Om du fick ändra en sak på ditt utseende, vad skulle de varit? Alltihopa.
3. Vilken kändis skulle du helst sett ut som? -
4. Tycker du att utseendet är viktigt? Nja. Bara ett plus egentligen.
5. Varför/Varför inte? -
6. Skulle du helst sett ut som fan eller dött? Haha, sett ut som fan ofc.
7. Är du lång? Jätte..
8. Är du kort? Ja. :(
9. Hur lång/kort? Cirkus 165.5.


5 välj-en-av-dessa:

1. Kärlek, utseende eller kreativitet? Kärlek.
2. Kompisar, familj eller husdjur? Vänner. Fast familj också..
3. Katt, hund eller kanin? Hund.
4. Kräka i din pappas knä, kräka offentligt i skolan eller kräka när du hånglar med någon? I skolan.
5. Ljuga, någon ljuger för dig eller båda ljuger till varandra? Vet inte..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0