11-04-21

Har sett massa film ikväll.

Såg först klart andra säsongen av Miami Vice.

13..
som jag började se med Jacob. Den var bättre än vad den verkade igår. Men den var fortfarande sämre än jag hade trott. Kanske jag hade för stora förhoppningar på den. Har alltid tyckt att Jason Stathams filmer är så bra. Men i denna var han som itne huvudpersonen och det förstörde allt. Funkade att se, men den var bara sådär. 2/5.

Cyrus.. Halvbra film. Hade inga som hellst förhoppningar på den. Eller dock trodde jag att den skulle vara lite roligare än den var. Den såg rolig ut på framsidan och jag gillar skådisarna ändå. Också bara sådär. 2/5.

Pippi I Söderhavet..
Tecknat är alltid bra. Dock går de inte betydsätta teckat. Speciellt inte pippi. Tycker om att se på det, men det är bra på ett annat sätt än vanliga filmer.

Underclassman..
Helt klart en bra film, enligt mig. Men min smak är ju som den är. Tycker om lite actionfilmer med humor i. Alltid kul att se, vare sig man ser själv eller med andra. Helt klart bästa filmen ikväll. 4/5, minst.

Efter det slog jag av ts2 som jag hade spelat under nårga filmer och sedan började jag se serien Chuck. De har väl alla sett? Men inte jag. Tänkte att det var dags att börja se en ny serie efersom att jag inte ha nå mer avsnitt av Miami Vice, för tillfället.


Har dessutom hunnit fylla i detta.
http://reply.surveygenerator.com/InSurvey.aspx
Gör det ni också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0