10-05-18

Nu har jag verkligen haft en stor bloggtorka alltför länge. Men det verkar som att läsarna hänger sig kvar ändå och tattar in varenda dag.. Kanske ska ta tag i det här nu och uppdatera? Just nu sitter jag iallafall och lyssnar på musik och har just bestämt att jag ska vara med värdensbästastina som jag inte har varit med.. på hur länge som hellst. Har nog inte ens varit med henne 2010.. Längesen var det då iallafall. Men ser då fram emot det iallafall!

Vet inte riktigt vad jag har gjort alla dagar som jag inte har skrivit. Det är väl typ över två veckor jag inte har skrivit bra iallafall. Kring slutet av april. Men på valborgs så var jag iallafall med rickard, och sedan kom robert också. Vi gjorde inte nåt speciellt egentligen eftersom att det var så dåligt väder. Rickard tog nån buss hem där på kvällen. Sedan kom richard och joinade lite längre in på kvällen. Såg lite filmer och sådär..



Den första maj blev jag firad av pappa, bror, maria, hennes barn, farmor osv. Fick mest pengar då. Dom kom till oss, också käkade vi flygande Jacob. Gottgott.






Andra maj vet jag iaf att jag var med richard, har bilder därifrån.. som de över här.
























Konstnär: Ebbe Bjelkendal




Konstnär: Hannah Lindgren Olsén


















Den tredje maj var det dags för min riktiga fördelsedag. Var hos mamma då. Det var därför jag blev firad av pappa tidigare. Bjöd bara hot robert, hannah och pingu. Orkade inte ha nåt så jätteseriöst. Men sedan kom ju mormor och morfar hit också. Vi fikade en massa. Och varenda kaksort som vi hade innehöll choklad. Hade typ nougatrutor, chokladkex, dumlekakor, mystackar osvosv..
Och vad fick jag dådå? Jo, fick ännu mera pengar, så jag var rik där ett tag! Av hannah fick jag örhängen, långt halsband, ansiktsmask (när jag vi använda de då? ;o =D), en kondom (?), en jättesöt teckning osv. Av mamma fick jag rubix kub som jag hade önskat mig, mera örhängen, lite tröjor osv. Och av pingu fick jag nåt som kanske inte borde nämnas här. Men jag fick iallafall en nyckelring med en lapma på där de stod Linnéa, och en dildo.. haha! Också fick jag kramar som jag hade önskat mig! Men dessutom var ebbe jättesöt och ritade en teckning till mig på skolan!
På kvällen for morfar och linus och hyrde pingishallen, så efter att de hade spelat färdigt så tog vi ungdomar över den och mormor och morfar for hem. Annars var vi lite i lekparken och spårade osv. Så tack för alla som gjorde min dag och alla ni som kom ihåg att gratta mig!


 

















Den 6e maj var de skola och fågelskådning för halva klassen, det är det bilderna är ifrån, ifall ni inte fattar det.













Den 7e maj var jag med hannah och hon sov över. Vi gjorde tatttooooos, träffade richard och robert, spårade, köpte goda grejor, var med samuel, markus, jeppe, axel osv. Råkul kväll!




 



11maj.


 










© copyright aljh,-!
Om du vill låna någon bild så fråga! Sedan ska du
även visa att den tillhör mig, eller länka till min blogg!

12e maj var jag och rickard till bergsbyn och köpte året första mjukglass där! Rågött!



Annars har jag väl som bara gjort det vanliga, varit med mina vänner. Eller har också hunnit sätta upp studsmattan, fixat moppen, beställt fler delar, köpt massa, och haft allmänt kul.



Kommentarer
Postat av: maaaarta

hihihiih vem är den lyckliga som du håller i handen :D?

2010-05-21 @ 22:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0