10-03-30

Här kommer dom tina! Jag hann innan 12..

Bilder från i lördags, 27/3-10. Hela tjocka släkten firade att mormor hade fyllt 70 år!

  
  
Innan mormor hade kommit så livade Renée och jonte upp stämningen på sina egna lilla vis.

 
  
   
   
  
  
   
  
   
  
  
  
   
   
  
  
Jag undrar om båda två har planerat på att fara ut och flyga?..

   
  
Även fast de inte lyckades spränga ballongen, vad jag såg iallafall, så tror jag att carl var lite rädd..

    
   
Visst är dom nästan FÖR söta!

©aljh,-

© copyright aljh,-!
Om du vill låna någon bild så fråga! Sedan ska du
även visa att den tillhör mig, eller länka till min blogg!


Kommentarer
Postat av: Jesse

haha bilderna på carls reaktion när dom försökte smälla ballongen var helt klart bäst! så ful

2010-03-31 @ 23:12:15
URL: http://minsonsmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0