10-04-17

Igår spenderades kvällen med hannah efter att hon hade kommit hem och jag hade städat osv. Först gick jag till henne, träffade axel, jeppe, markus och samuel på vägen dit. Då jag kom till hannah satt inne och snackade och sjöng för fulla muggar ett tag innan vi gick ut på den förbestämda promenaden. Träffade axel, markus, samuel å jeppe inne i stan coh följde efter dom ända hem till jeppe. Sedan gick jag och hannah tillbaka till henne och hon skulle hämta nårga grejor och hade tänkt sova hos mig. Men det blev inget av eftersom att hennes bror fyller år idag. Så då traskade jag hem. Orkade inte blogga igår då så..

Idag sov jag väl ungefär till halv tre eller nåt sånt. Steg upp och fikade frukst och sedan spelade jag gh i drygt två och en halv timme innan jag hoppade in i duschen. Spelade band hero som vi bara har haft sen igår. Fanns ju massa bra låter på de spelet, kände typ igen mer än hälften coh kunde sjunga med. Och himlar vad mycket lättare det är att spela då man kan texten osv.. Fick 100% på massa låtar. Nog för att jag spelar på medium men. Ska nog börja spela på hard på riktigt snart. Har testat de några gånger, men jag tycker de är så jobbigt att lägga till den oranga knappen..
Efter duschen drog vi iallafall till maria och käkade. Satt och snackade med hannah i nån timme efter de och sedan traskade jag hem för att jag skulle hämta cykeln och fara till eliasS. Väl hos honom så såg vi District9, och den avr faktiskt riktigt bra. Hade inte så stora förhoppningar på den. Men gillade den, tro det eller ej. Trodde inte alls att det skulle vara en film för mig. Efter den filmen och efter att eliasS hade spelat lite gitarr för mig så såg vi southpark och nåt konstigt grejs som jag inte riktigt fattade mej på..

Aja, ska sova nu, har sett the punisher för ett tag sedan. Eller okej, de var typ en timme sen den slutade.. Puss;*



Jag och hannah är råsöta?..


Såhär såg jag ut ikväll efter att hannah hade sminkat mej, och efter att jag hade kommt hem från EliasS. Elias var typ förvånad, han hade aldrig sett mej i smink förr. Fast kanske inte så konstigt ettersom att jag slutade använda det före jag lärde känna honom bra.


Kommentarer
Postat av: emily

hej :)

jag har frågestund på min blogg , gå gärna in på den och ställ en fråga :]

Tack på förväg !

2010-04-18 @ 10:59:35
URL: http://emilysa.blogg.se/
Postat av: Vibekekristin

Fin blogg!

2010-04-18 @ 11:16:13
URL: http://www.vibekekristin.blogg.no
Postat av: selma aalachi

sv.japp ;)



vad ska du gör IKVÄLL DÅ?

2010-04-18 @ 14:27:30
URL: http://selmaaalachi.blogg.se/
Postat av: Annette Lindseth

Så fin du ble :-)

2010-04-19 @ 00:40:02
URL: http://annettelindseth.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0