10-04-05

Åkte bil hem från fjällen igår efter att vi hade packat allt klart. Stannade och käkade på frasses på vägen hem. Åt pommesmeny. Hannah kom till mig ett tag efter att vi kom hem och efter att jag hade duschat. Sedan begav vi oss ut på en promenad. Hade tänkt att gå till ica kvantum eftersom att vi hade planerat de en annan gång, men då blev de inte. Tänkte iallafall att vi skulle gå förbi lite folk efter vägen. Så vi träffade iallafall richard och jeppe och dom kanske skulle vara med oss på kvällen. Gick förbi robert också, men han var inte hos sin mamma. När vi kom fram till ica kvantum så höll vi på att frysa ihjäl och till råga på allt så hade dom stängt. Så då var de bara att börja traska hemåt igen. Fick iaf vet att vi skulle vara med richard å jeppe och att vi skulle möta dom efter vägen. Gick in på hemmakväll efter vägen bara för att möta oss. Sedan sa richard och jeppe att dom var på väg så då gick vi igen. Mötte dom på bron och jag kylde ner kilalrna lite. Gick armkrok med jeppe hela vägen hem, varför vet jag inte riktigt men.. Väl hemma hos mig såg vi DeathRace och Dude Where's My Car?. Roligt. Det spårade totalt och kvällen slutade med att jeppe och rickard låg i sängen utan tröja och byxor, med mej och hannah. Dom for väl hem där vid kvart över ett. Sen intervjuade jag hannah och sen somnade vi vid.. kanske 3 - halv 4..

Vaknade halvsent imorse. Såg lite film på tv:n, åt kakor, fikade frukost, såg mer tv, skickade halvspårade sms, jag packade till mamma och sen for jag. Nu sitter jag här hos mamma. Har käkat tacos till middag. Mormor och morfar var förbi med påskägg. Sedan fick vi påskägg av mamma med lappar i så vi skulle gå och leta de vi skulle få. Fick en tjock kalle-pocket och kex! Mums! Och av mormor och morfar fick jag pengar eftersom att jag inte äter godis. Aja, ska nog gå och duscha snart. Robert ska komma hit vid åtta sa han. Är väl bra om jag är klar då. Får se vad vi hittar på ikväll. Puss ;*






© copyright aljh,-!
Om du vill låna någon bild så fråga! Sedan ska du
även visa att den tillhör mig, eller länka till min blogg!


Kommentarer
Postat av: HannaH

Jag har saknat att spåra med er med! :] <3

2010-04-05 @ 20:00:42
URL: http://hannahli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0