09-09-22

Haha, vem var det som kommenterade att såsen rann? Vilken sås?.. Jag fattar inte.. ;s

Iallafall, sitter på skolan nu och har webbedesign, men det är lite segt så jag har tömt min mobil och passar på att skriva lite. Tror dock att vi har CAD snart. Men det är typ ändå ganska skoj.

Aja, hade bara tänkt ladda upp en bild från igår på vi var på värmekraftverket.



















Okejdå. Det blev typ de flesta, för nu såg jag att henke kom in. Fast
han gick igen..? Så det kändes ändå itne så värt att börja
om med någonting nytt. Har ändå fått ihop en hel
sida så. En förstasida, en musiksida och sedan tre sidor om olika artister.
Puss ;*


Kommentarer
Postat av: Bebbe

haha, fasen vad stilig jag var på dom där bilderna då:P XD

2009-09-22 @ 21:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0