09-09-09

Ja.. imorse klockan nio minuter över nip så var det ju alltså 09-09-09 09:09. De ni. Fast det visste nog alla. Fick det bara på hjärnan då jag skrev rubriken..
Iallafall. Skola idag. Kollade på bilen, pappa ringde om den osv. Vi får väl se hur det blev med det nu för hon ville ha mer. Men iallafall. Slutade tidigare än konstruktion - som vanligt. Nä men då har dom ju sovmorgon på fredag. Bakade negerbollar, richard kom förbi och höll mig sällskap. Spelade kort med honom. Stress - som vanligt, dam0a och det där nya spelet som jag glömde fråga vad det hette idag med.. For sedan och åt våfflor hos farmor. Sedan hade jag och richard tänkt se transformers 2, men den fanns inte ute. Och så hade elias tänkt att vara med oss. Men det blev itne att jag var med richard, och orkade inte fara till sandberg heller. Så det blevinge av. Men det var ganska härligt.
Annars har jag itne gjort så mycket. Bara suttit och vart lite social på dator och sett en råbra film som pappa och amria hade hyrt. Typ den första braiga filmen som dom hyr. Den skulle iallafall lämnas tillbaka imorrn tror jag, så det var lika bra att se den eftersom att jag inte hade någonting annat för mig. Men den rekommenderas iallafall - starkt.

Okej, sen hade jag ju tänkt att sova tidigt igår.. Det gick ju som det gick. Och precis då man har sagt godnatt till dom smsarna, så skriver ännu fler. Ojojoj. Aja, ska försöka göra det lite bättre idag. Och nu har jag ju tillochmed varit duktig och tagit upp lite ren tvätt och packat en del av gympakläderna.. Dom som var torra efter tvätten..
Ska iallafall lägga mig och läsa ur boken nu. BH:ar, bröllop och besvärjelser.
Haha, den hade vi idag på svenskan att vi skulle läsa upp typ fem första raderna eller nåt sånt. Det blev jag som fick läsa i våran grupp. Så här kommer det allra första i boken:
"Jag har önskat mig massvis med saker under mina fjorton år ... Pojkvän, världsfred, bröst. Men inga av mina önskningar ahr gått i uppfyllelse.
Förän nu."
Den verkar typ ändå rolig, och är skriven av Sarah Mlynowski!

Aja, godnatt, puss ;*
3001

 
Sötgrabbarna?

© copyright aljh,-!
Om du vill låna någon bild så fråga! Sedan ska du
även visa att den tillhör mig, eller länka till min blogg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0