thihihihiih what is love?

haha jag och linnea ska fara till flkan och bada" det ska li skojjsogt...
!

HAha linnea hade på webbcamen sen så her jag den så hon syns, och gissa varrt hon håller för?! ;O  där hon visades i msn grejjen! HAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHA.. ja hon är blond ;) nnars skulle hon bara vara allmänt dum (L)(L)(L)(L)



hiihhiihhihihih linnea komde och hämtade mig i berssan, där vi låg ute och pressade, fast solen försvan sp vi blev ledsna och drog till stan istället.

Linnea visade mig ust hennes fina halsband som hon gjort. DOM VAR JÄTTE FINA GUMMAN! ♥


nää nus ka jag och linnea ta och samla ihop handdukar och fara.


PEACE OUT!

// HannaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0