09-05-24

Sovde hos hannah inatt fast for hem där just efter tolv för att jag hade planerat att jag skulle vara med stoffe och robert. Fast robert skulle hjälpa sin mamma och flytta så det blev att jag träffade stoffe vid ett och sen efter ett tag for vi till mig. Sedan kom richard och robert hit också och var lite sociala. Robert och richard ritade en massa kroppar på whiteboardtavlan där jag och stoffe hade ritat oss själva före. Våran bild var mycket snyggare - enligt mej iallafall. Borde kanske ta kort på det lilla som är kvar av våran och blogga den. Ajja, orkar itne göra det nu iallafall. Tänkte bara lite snabbt ladda upp två bilder från igår. Puss ;*





Kommentarer
Postat av: HannaH

du är bra ;*

2009-05-24 @ 17:52:50
URL: http://hannahli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0