09-05-22

Har varit i falket ikväll med en massa folk. For och hämtade upp jeppe först och sedan for vi till gabban. Efter det for vi direkt till falket och då iv kom dit så kom vo på att ingen av oss hade med sig ved. Så då for jag och felle ut med mopparna. Först till gabban där vi hämtade sånna där vita saker man kan grilla, sen på macken där hon tankade, sedan coop för att köpa mer sånna där vita saker, sen till mej och hämtade ved och sist till felle där hon hämtade sina vantar. Och efter det for vi tillbaka till falket där vi tände en varm brasa. Så satt vi och snackade och en massa annat. Felle badade, vi spelade badminton osv. Jag soz och sof - vi ägde. Sedan for typ alla fast jag stannade ett tag med robert och stoffe och snackade och sedan for jag hem och mötte soz.
Så nu har vi sett film. Först hade vi tänkt se Uptown Girls. Fast den var så seg så vi bytte till The Dudesons. Sedan kom vi på att båda filmerna innehöll grisar. Så ikväll har vi kortfattat varit i falket och sett grisfilmer! Nu ska jag ta och vara social. puss ;*

Här kommer lite bilder från ikväll!























© copyright aljh,-!
Om du vill låna någon bild så fråga! Sedan ska du
även visa att den tillhör mig, eller länka till min blogg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg bild linnea snygg bild linneaa!!!!:0(l)

2009-05-23 @ 21:16:03
URL: http://systrarimjukisbyxor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0