09-08-25

Var på skolan igår, och sedan på kvällen träffade jag sofie med cykel vid bonnstan. Sedan for vi till ica där jag egentligen skulle köpa tuggummin, men så köpte vi fika och sedan for vi till rovön och satte oss i sen lilla sol som fanns kvar. Efter det cyklade vi straqdpromenade en bit, sen in till stan och till stora bron där vi cyklade över. Cyklade genom sörböle och typ runt på hela sunnanå. Var i lite lekparkar osv. Efter det följde jag henne till träbron sen skildes vi där och jag cyklade hem igen. Sedan kom robert hit tvärt för han var ute. Såg lite tv osv.

Skola idag med. Robert kom hit sen. Och richard och jeppe också. Käkade kebab till middag och sedan drog jag och robert till stugan. Gjorde en brasa osv. Hade tänkt kanota, men det orkade vi inte. Sen bev det massa rök i hela stugan osv. Jag badade iallafall. Så nu har jag badat en till gång i havet. Haha, det var lite kallt, men ändå härligt. Men inte sista badet tror jag. Ett till, minst. Nån som är på?

Aja, här kommer två bilder från ikväll, ska sova nu. Navy slutade just, puss ;*

  

© copyright aljh,-!
Om du vill låna någon bild så fråga! Sedan ska du
även visa att den tillhör mig, eller länka till min blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0