Jag är bääääst!

heeej, jag heter sofia, men det är inte jag som är bäst. Det är Linnéa :Doch kanske liiiiiiiiite vickan HAHAhahahHAHA.
Vickan har bitit på mig så jag bet tbx hon skreeeeek :(
Linnéa tyckte att jag och vix lyssna på dålig musikså hon gick in för vi var utepå hennas tak och sjöng och lyssna på musik, så nu hatar hon oss :D hahahha NOT! (hoppas jag)
men för ett tag sen så kom adde och ante. så nu ligger adde och FLINET (Linnéa) och typ spelar snake på hennes stenålders mobil..... (men hon har en ny också) :D
och nu bet vix hon mig IGEN :(
jag sitter och pratar med Emil som inte säger nått och linnéa fick ett skrattanfall, men jag vet inte varför.
HOn skrattar hela tiden. men de är ju bra. Hon kommer bli minst 300 år på grund av hennes skrattattacker.
NU äre tyst i rummer, det är bara ante som pratar i telefon och säger bara ett ord varje gång han säger nått, som typ : va? okej, jaa. m.m. det där var egentligen inte viktigt. de var bara för jag skulle ha nått att skriva.'vickan sa att linnéa var en 08 och hon fick damp :D :D
men det är bara kul. emils mamma tycker att linnéa är söt. det är ju bra för linnéa. Men det är hon ju såklart :D
ALLA I DETTA RUM DISSAR MIG NU, men jag bryr mig inte. fast nu sa vickan nått till mig. JAG
ÄR INTE MOBBAD! :D
Adde sa att vix inte kunde prata för hon sa typ maffffffaka ist för mafakkka ;) bra gjort vix :D
jag fattar inte att jag orkar skriva, men det är kul. Och den som orkar läsa det här är väldigt duktig!!!!!!!!!!!!
Alla mobbar mig för att jag gillar Lars eriksson, johan (nånting) och mathias (nånting). Dom som är med i idol ;D
DOM ÄGER!!!! Men vix mobbade mig så jag var tvungen att bita hon. ¨
Nu äre mathias som ska sjunga :D
han äger ju såklart!!!! men asså BAAAAAAAAAAAAAAAJS jag hatar juryn. HAn åkte ut :( :( :( ;( ;(
hoppas på JOHAN och LARS! :D
 men nu måste jag se idol för jag är insatt!!!! men varsegod Linnéa för jag skrev detta fina inlägg :D
puss du är bäst <3 / soz




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0