08-08-09

Ikväll kom Lovisa förbi här kring sjutiden. Då var vi så flitiga och satte oss och gjorde lite läxa. Hk - som man inte fattade ett skit av, lite spanska - översatte text och pluggade glosor, sen skulle vi göra lite so, men hann inte. Men det är till på fredag såp det är ju ett tag kvar. Om jag är duktig kanske jag hinner läsa igenom den texten efter jag har sett klart filmen som jag håller på att se just nu. När vi hade gjort läxan så drog vi ut med mopparna och for till Emil. Jag och lollo hade bytt moppe, det är rätt så skoj (A), sen drivade vi iallafall vidare till Ica Maxi och köpte lite godis. Då vi hade gjort det så skulle lollo in så då följde jag och Emil hon hem och vi stod och snackade ett tag. Efter så drog Emil och jag in till mej och startade Men in Black, ettan. Men sedan ringde hans mamma just före tio och han skulle hem. Så han for väl någongång där kring kvart/tjugo över tio. Efter det forsatte jag se filmen som jag såg just innan  lollo kom. -My moms new boyfriend. Och den ser jag fortfarande. Det handlar om Henry som är agent, och det är även hans tjej som han just har förlovat sig med. Ibörjan reser han ifrån sin mamma - som är riktigt fet - för att han så åka på ett uppdrag. Och då han kommer tillbaka är hon väldigt smart och attraktiv enligt alla. Hon har flera killar och tillslut träffar hon Tommy som visar sig vara en tjuv. Hon faller visst alltid för elaka killar.

Nu slutar den precis. Jag tycker att den var riktigt bra! 4/5 helt klart. Nu ska jag dra mej ifrån datorn och läsa so:n några gånger och försöka svara på de dära frågorna. Orkar inte lägga in några bilder tror jag. Kommer imorgon isåfall.


GODNATTPUSS ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0