jobbbbbb

sozzilisoz här ;)
vi sitter på skolan och ''jobbar'' :)
Det går ganska så bra, vi har tyå tagit en liten paus ;) eller jag iaf. Och typ Linnéa :D
idag vet jag itne vad jag ska göra, typ ligga och såsa i sängen. äta chips och tjocka mig :D:D får se om, jag hittar en bra film jag kan se :D
Den här veckan har gått fort som korvspad!!!
Men jag har varit trög som trögflytande gelé....
Jag vet inte vad jag ska göra i helgen men jag antar att jag ska vara med kompisar :D
Elin, som vi hade i matte ett tag hade sista mattelektinonen med oss idag.
Igår så gjorde hon att OH-appareten började brinna.... de luktade skit!!!
iaf ska de bli skönt att få malin tbx, för vi har haft elin I 7 HELA VECKOR!!!!!
JAJA nu måste jag börja jobba igen, jag skriver om Brasilien det gåt sådär, jag har typ skrivet 5 blad :D
BYEBYE!! <3
Btw så ska johan sjunga ikv :D :D <3333333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0